راهنمای تصویری و کاملِ ثبت نام آزمون آیلتس!

ثبت نام آزمون آیلتس یکی از چالش‌های شرکت در این آزمون است؛ در این مطلب راهنمای تصویری ثبت نام در امتحان آیلتس را که برای شما آماده کرده‌ایم تا در ۸ مرحله ساده موفق به انجام ثبت نام در این آزمون مهم بشوید.

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس،ثبت نام راحت در آزمون آیلتس

مرحله اول:

در مرحله ثبت نام آزمون آیلتس اول شما باید به سایت کمبریج مراجعه و از منوی بالای سایت گزینه Exams and tests را انتخاب کنید.

ثبت نام در آیلتس

مرحله دوم:

در مرحله بعد از منوی نمایش داده شده گزینه «آیلتس» که با لوگو مربوط این آزمون مشخص شده را انتخاب کنید.

ثبت نام آیلتس

مرحله سوم:

پس از انتخاب آیلتس شما به صفحه اختصاصی این آزمون هدایت می‌شوید.در این صفحه شما می‌توانید با انتخاب گزینه Book test برای رزرو شرکت در آیلتس اقدام کنید.

ثبت نام آزمون آیلتس

مرحله چهارم:

در این مرحله شما باید برای انتخاب محل آزمون اقدام کنید و برای این کار باید Find a test location را در سمت چپ انتخاب کنید.

ثبت نام ielts

مرحله پنجم:

از منو سمت چپ، کشور خود را انتخاب کنید و روی دکمه Find a test location کلیک کنید.

ثبت نام آزمون آیلتس

مرحله ششم:

بعد از انتخاب کشور محل برگزاری شما باید شهر مورد نظرتان را نیز مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون آیلتس

مرحله هفتم:

اگر تا این مرحله مطابق دستورالعمل پیش آمده باشید می‌توانید مراکز برگزاری آزمون آیلتس را مشاهده کنید و هر کدام از این مراکز را که در نظر دارید انتخاب کنید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون آیلتس

مرحله هشتم:

در مرحله آخر ثبت نام آزمون آیلتس شما بعد از انتخاب محل آزمون مورد نظر به صفحه‌ای مطابق تصویر زیر هدایت می‌شوید و می‌توانید با انتخاب Register for a paper-based test برای امتحان کاغذی آیلتس اقدام به رزرو نمایید.

بیشتر بخوانید:رایج‌ترین سوالات اسپیکینگ آیلتس (آپدیت۲۰۲۲)+ نکات مهم آزمون

مرحله هشتم ثبت نام آزمون آیلتس

امیدواریم که مطلب نحوه ثبت نام در امتحان IELTS به صورت تصویری برای شما مفید بوده باشه و همچنین امیدواریم که در این آزمون موفق به کسب نمره حداکثری بشید.

اگر نیاز دارید قبل از اینکه تو آزمون اصلی شرکت کنید می تونید در آزمون‌های آزمایشی آیلتس موسسه زبان سفیر شرکت کنید و با آمادگی کامل در آزمون اصلی شرکت کنید. از لینک زیر می تونید تو این آزمون شرکت کنید.

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.