معرفی ۶ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

در سال‌های اخیر، بسیاری از والدین به دنبال ابزار‌هایی هستند که بتوانند به‌وسیله آنها زبان انگلیسی را به کودکان خود آموزش دهند.چرا که این دسته از افراد معتقد هستند که یادگیری زبان انگلیسی می‌‌تواند آثار مطلوبی در رشد فکری کودکان‌شان به همراه داشته باشد. از این رو آموزش دادن زبان انگلیسی به کودکان باعث می‌شود تا کودکان در آینده از نظر  شغلی موقعیت‌های اجتماعی شایسته‌تری به دست آورند.

همچنین از دیگر مزایایی که آموزش دادن زبان انگلیسی به کودکان در همان سنین پایین با خود به همراه دارد، می‌توان به افزایش پیدا کردن اعتماد به نفس در آنها اشاره کرد. بنابراین اگر نمی‌توانید برای آموزش دادن انگلیسی به کودک‌تان از آموزشگاه‌های زبان استفاده کنید، در این صورت می‌توانید از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان کمک بگیرید.

در ادامه مقاله قصد داریم، لیست بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی را به شما عزیزان معرفی کنیم، پس لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان،چگونه می‌توان زبان انگلیسی را به کودکان آموزش داد؟

با استفاده از راهکارهایی که در ادامه خواهیم گفت شما می‌توانید زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم به کودکان‌تان آموزش دهید.یکی از اولین راهکارهایی که به‌وسیله آن می‌توان زبان انگلیسی را به کودکان آموزش داد، استفاده کردن از شعر و موسیقی است.

در این روش شما لغات و کلمات انگلیسی را به‌صورت شعر همراه با موسیقی به کودک‌تان آموزش خواهید داد. از دیگر راهکارهایی که به‌وسیله آن آموزش انگلیسی به کودکان امکان‌پذیر خواهد شد، استفاده کردن از تصاویر است.

در این روش شما از طریق قرار دادن تصاویر رنگ شده از حیوانات، اشیا و… کلمات انگلیسی را به کودک‌تان آموزش می‌دهید.کودکان در این روش با به خاطر سپردن تصاویر، کلمات انگلیسی را یاد خواهند گرفت.

برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

  • نرم افزار آموزش انگلیسی برای نونهالان

این نرم افزار موبایلی که بیشتر برای کودکانی که در سنین پیش دبستانی قرار دارند، توصیه می‌شود.در این اپلیکیشن به‌وسیله بازی و سرگرمی و همچنین با استفاده از تصاویر زیبا، زبان انگلیسی به کودکان آموزش داده می‌شود.به دلیل اینکه کودکان در این سن بسیار بازیگوش هستند، آموزش دادن انگلیسی همراه با تصاویر جذاب در این نرم افزار بسیار می‌‌تواند در یادگیری آنها تاثیرگذار باشد.

  • نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی چکامه

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چکامه به‌صورت تخصصی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی شده است. کودکانی که در سنین بالاتر قرار دارند، می‌‌توانند به‌وسیله این نرم افزار زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار می توان به آموزش دادن زبان انگلیسی همراه با موسیقی اشاره کرد. بنابراین کودکان می‌توانند به‌وسیله این نرم افزار به صورت شنیداری تلفظ درست کلمات را نیز یاد بگیرند.

  • نرم افزار انگلیسی به زبان کودکانه ۱

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی شده است، برنامه انگلیسی به زبان کودکانه یک است.در این نرم افزار موبایلی به‌واسطه استفاده از تصاویر کارتونی و همچنین با بهره‌گیری از صدای انسان برای آشنایی با تلفظ کلمات، زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهند.در این نرم افزار شما می‌‌توانید به‌وسیله برگزاری آزمون‌های تعیین سطحی که در برنامه قرار داده شده است، میزان یادگیری و پیشرفت کودک خود را مشاهده کنید.

  • نرم افزار آموزش زبان برای کودکان

بوسیله این نرم افزار موبایلی، شما می‌توانید تمام اعداد، اشیا، اسامی پرندگان و حیوانات را به صورت انگلیسی و کامل، به کودکتان آموزش دهید.بنابراین در این حالت کودک شما پس از سپری کردن دوره آموزشی که بوسیله این نرم افزار برگزار می‌شود، قادر به گفتن کلمات انگلیسی خواهد بود.

  • اپلیکیشن Doulingo

یکی از ویژه‌ترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان بدون شک این اپلیکیشن است.با استفاده از Doulingo، می‌توانید روزانه با صرف زمان ۲۰ دقیقه، بیشترین لغات و جملات انگلیسی را به کودک‌تان آموزش دهید. از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به افزایش سرعت یادگیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد.

  • اپلیکیشن Papita

پاپیتا یک اپ ایرانی است و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید به‌وسیله بازی و سرگرمی زبان انگلیسی را به کودک‌تان آموزش دهید.همچنین لازم است به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت این نرم افزار باید پول پرداخت کنید. اما این امکان برای شما توسط سازندگان نرم افزار فراهم شده است تا، بتوانید بخشی از نرم‌افزار را به‌صورت رایگان تهیه کنید.

اپلیکیشن‌‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان را چگونه می‌توان تهیه کرد؟

این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید به‌صورت رایگان و یا پرداخت هزینه بسیار کم از سایت‌ها و یا برنامه‌های ایرانی می‌توانید تهیه کنید.همچنین لازم است به این نکته اشاره کنیم که، اکثر اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان به‌صورت ساده و یا همراه با پخش انیمیشن‌های کوتاه، زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهند.به همین دلیل آموزش دادن زبان به کودکان به صورت سرگرمی می‌تواند برای آنها بسیار جذاب باشد.

آیا آموزش دادن زبان انگلیسی به کودکان، می‌تواند در تکامل یافتن مغز آنها موثر باشد؟

 بسیاری از دانشمندان مطرح در سراسر جهان، با توجه به تحقیقاتی که در حوزه یادگیری انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که آموزش زبانی دیگر در کنار زبان مادری به کودکان در سنین پایین باعث می‌شود، فعالیت مغزی آنها بیشتر شود.بنابراین اگر به فرزندتان زبان انگلیسی را آموزش دهید، مغز او به طور بهینه‌تر و همچنین تکامل یافته‌تری در سنین بزرگسالی فعالیت خواهد داشت.

کلام آخر

در آخر لازم است اشاره کنیم که آموزش دادن زبان انگلیسی به کودکان می‌تواند تاثیر به‌سزایی در بلوغ و رشد فکری و ذهنی آنها داشته باشد.به همین دلیل به تمام والدین توصیه می‌کنیم تا با اپلیکیشن‌های معتبر آموزشی، امکان یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکانشان فراهم کنند.

چرا که یادگیری آن نقش پررنگی در موفقیت آنها در آینده خواهد داشت.

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.