منابع آزمون FCE – معرفی ۴ کتاب + ۱ ابزار آنلاین

معرفی منابع آزمون FCE

انتخابِ بهترین منابع آزمون FCE یکی از مهم‌ترین تصمیمات برای موفقیت در این آزمون است. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که شکل و ساختار کتاب، زبان آن، مهارت‌هایی که آموزش می‌دهد، قیمت آن و … برای شما اهمیت دارد یا نه. در اینجا چند کتاب برای آزمون اف سی ای را پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را برای شرکت در این آزمون بالا ببرید.

کتاب اول : Objective First

این کتاب که متعلق به انتشارات دانشگاه کمبریج است یکی از بهترین کتاب‌ها و منابع  آزمون FCE برای آموزش و تمرین مهارت زبان است‌. این کتاب یک ابزار رسمی برای آمادگی شرکت در آزمون است که می‌توانید به همراه آن، کتاب‌ ویژه دانش آموزان، کتاب ویژه معلمین و یک سی‌دی محتوای تمرینات را دریافت کنید. Objective First شامل ۲۴ بخش مختلف است که سطوح مختلفی از موضوعات را پوشش می‌دهد. بخش زیادی از این کتاب شامل آزمون‌های مختلف، نکات و بخش‌های یادآوری و دوره درس‌ها است. سطح آموزش زبان این کتاب، بالاتر از حد متوسط به حساب می‌آید.

منابع آزمون fce کتاب اول Objective First

کتاب دوم : First Trainer

این کتاب نیز متعلق به انتشارات کمبریج است و کتابی است که باید حتما به خرید آن به عنوان یکی از منابع اصلی آزمون اف سی ای فکر کنید. First Trainer به ارتقا سطح زبان انگلیسی شما کمکی نخواهد کرد بلکه وسیله‌‌ای است برای این که شما سطح زبان خود را بیازمایید.

این کتاب شامل ۶ آزمون تمرینی کامل است که با آن‌ها می‌توانید خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا از پس آزمون آن برخواهید آمد یا خیر‌؟ همچنین دارای بخش‌های آزمون‌های مختلف، بخش گرامر و قواعد و پاسخ‌نامه همراه با توضیح است.

منابع آزمون fce کتاب First Trainer

کتاب سوم : Common mistakes in first certificate and how to avoid them

یکی دیگر از منابع آزمون FCE کتاب (مشکلات رایج در اولین آزمون ها و چگونگی پیشگیری از آن‌ها) است. این کتاب یکی از بهترین گزینه‌‌ها است. محتوای این کتاب از آنالیز و بررسی بیش از هزاران برگه امتحانی آزمون‌های زبان FCE به دست آمده است.

شما در این کتاب با رایج‌ترین اشتباهات در نوشتار و ساختار زبان آشنا خواهید شد. سپس این کتاب به شما کمک می‌کند که اشتباهاتی که توسط چندین نفر دیگر در آزمون صورت گرفته است را تکرار نکنید. همچنین یک مرجع مشابه به آزمون FCE است که در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مشکلات رایج در اولین آزمون ها و چگونگی پیشگیری از آن‌ها

کتاب چهارم : Macmillan Publishing

این کتاب شامل سری داستان‌هایی است که برای آموزش خواندن زبان بسیار مفید هستند. این روش یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان و قواعد است. برخلاف کتاب‌‌های داستانی معمولی این کتاب منحصراً برای کسانی طراحی شده است که قصد شرکت در آزمون زبان FCE را دارند.

موضوعات این کتاب، کوتاه شده و مختصر شده داستان‌ها و رمان‌های بزرگ و معروف یا فیلمنامه‌هایی مانند “لمس خلا“، “ونیتی فر” ، “پارک ژوراسیک” و غیره است.

بیشتر بخوانید: آزمون GRE چیست؟

منبع پنجم : Globalexam (آزمون جهانی)

 گزینه بعدی ما برای شما یک کتاب نیست بلکه یک روش آموزش آنلاین زبان است. گاهی اوقات خوب است که به جای کتاب‌های کاغذی از این روش و امثال آن استفاده کنیم. برنامه‌ها و آزمون‌‌‌های آنلاین زیادی برای آموزش زبان وجود دارند که استفاده با دقت از آن‌ها خالی از لطف نیست.

Globalexam یکی از این ابزار آموزش است که روش‌های زیادی برای یادگیری زبان و قواعد و آزمون‌ها را در خود جای داده است. این ابزار در زمینه رساندن کاربران خود به نمره مورد نظرشان، جایگاه و امتیاز بالایی دارد.

این برنامه همچنین امکان این را به شما می‌دهد که چگونگی و سرعت پیشرفت خود در زبان را دنبال کنید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر بهتر است که به سایت خود این برنامه به آدرس www.global-exam.com سری بزنید.

Globalexam (آزمون جهانی) یکی از منابع آزمون اف سی ای

هرکدام از کتاب‌ها یا سایت‌های آنلاینی که انتخاب کردید حتما برای مشاهده آن‌ها از نزدیک (از طریق مراجعه به کتابفروشی ها یا استفاده از کاربری رایگان اپلیکیشن‌ها) اقدام کنید قبل از آن که مبلغی برای خرید آن‌ها بپردازید. زیرا ممکن است فکر کنید که آن‌ها خوب هستند اما با استفاده و مطالعه آن‌ها متوجه شوید که این چیزی نیست که شما به عنوان منابع آزمون FCE نیاز داشته‌اید.

با آرزوی موفقیت برای شما در یادگیری و آمادگی برای آزمون FCE

4 دیدگاه
  1. میترا

    سلام آزمون fce یا cae در ایران برگزار میشوند؟

    1. لی‌لی قهرمان

      سلام میترا جان
      در حال حاضر خیر متاسفانه.

  2. سهیل آرمانی

    با سلام بنده مدرک flyers دارم
    می خواستم بدونم میشه بدون گرفتن ket و pet مستقیم fce بگیریم ؟

    1. پریسا سالارکیا

      بله آزمون FCE پیش نیاز ندارد

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.