آموزش گرامر زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته

به شهر گرامر فرانسه خوش آمدید!

اینجا قرار است صفر تا صد گرامر زبان فرانسه را با یکدیگر مرور کنیم و یاد بگیریم.

هر هفته بخش‌های جدیدی به شهر گرامر سفیر اضافه می‌شود و از شما دعوت می‌کنیم همراه ما در کوچه پس کوچه‌های شهر گرامر قدم بزنید تا نکات جدید و گرامرهای مهم زبان فرانسه را با هم یاد بگیریم.

سوال گرامری دارید؟ از ما بپرسید

گرامر زبان فرانسه، اسکلت اصلی یادگیری زبان است!

اگر زبان انگلیسی را یک ساختمان در نظر بگیریم، گرامر فرانسه اسکلت اصلی این ساختمان محسوب می‌شود.

بدون وجود گرامر زبان فرانسه، سازه‌ها در کنار هم قرار نمی‌گیرند و به سادگی از هم می‌پاشند. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یادگیری هر زبانی دستور زبان یا گرامر آن زبان است. این در حالیست که اکثریت افراد تصور می‌کنند که گرامر زبان فرانسه کم اهمیت‌ترین قسمت این زبان است و بدون یادگیری گرامر انگلیسی هم می‌توان یک زبان را به‌طور کامل آموخت. این نگاه کاملاً اشتباه است.

در دنیای واقعی موقع صحبت کردن، سفارش یک غذا یا پاسخ دادن به یک تماس تلفنی، قطعاً انسان‎‎‌ها مایل نیستند با کسی تعامل کنند که جملات اشتباه و بعضا خنده‌دار تولید می‌‌کند. در شبکه‌های اجتماعی نیز بیشتر افراد تمایل ندارند با کسی تعامل کنند که از گرامر ضعیف استفاده می‌کند.

آموزش صفر تا صد گرامر فرانسه

نیاز به یادگیری گرامر زبان فرانسه در افرادی که اهداف مختلفی از یادگیری زبان را دنبال می‌نمایند، متفاوت است. به طور مثال فردی که قرار است در یک دانشگاه خارجی تحصیل کند نسبت به فردی که فرانسه را فقط در سفرهای تفریحی استفاده می‌کند نیاز بیشتری به یادگیری گرامر فرانسه دارد. در هر دو صورت افراد باید در موقعیت‌های مختلف، چه موقعیت‌های روزمره و چه فضاهای رسمی جملات را با ساختار صحیح تولید نمایند و با شناخت ساختارهای گرامری پیچیده بتوانند معنی اصلی پیام را تحلیل و درک نمایند.

با ما در شهر گرامر فرانسه سفیر همراه باشید تا صفر تا صد همه گرامرهای فرانسه را آموزش ببینیم!

راستی! در بخش نظرات می‌توانید سوالات‌تان را برای ما بنویسید تا حتما درباره آن‌ها هم صحبت کنیم.

پربحث‌ترین‌ها

جدیدترین مقالات

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.