۵ نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی + لینک دانلود رایگان

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی یکی از انواع منابع آموزشی هستند که شما می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها برای یادگیری زبان خود استفاده کنید. کافیست در گوگل‌پلی و یا اپ‌استور کلمات مربوط به این اپلیکیشن‌ها را جستجو کنید تا با انبوهی از آنها روبرو شوید.

در این مطلب سعی کردیم تا با نگاهی دقیق‌تر پنج اپلیکیشن مفید و کاربردی برای آموزش زبان انگلیسی را معرفی کنیم تا شما بتوانید انتخابی بهتر و مفیدتر داشته باشید.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی سریع،چه اپلیکیشن‌های موبایلی به یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کنند؟

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی Rosseta Stone

بسیاری از افرادی که می‌خواهند شروع به یادگیری یک زبان جدید کنند، درباره نحوه و روش یادگیری آن زبان، اطلاعات زیادی ندارند. بعضی از اپلیکشن‌ها برای کسانی که فقط بر کلمات پایه مسلط هستند بسیار مناسب است اما Rosseta stone یکی از نرم‌افزارهای خیلی خوب، برای کسانی است که فقط با کلمات پایه و کلیدی زبان انگلیسی آشنایی دارند.

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون به طریقی است که با واژگان شروع می‌شود، به جای آنکه لیستی از کلمات در مقابل دانش آموز باشد که لازم باشد تمامِ آن را بفهمد.

این نرم‌افزار دانش آموز را درگیر یادگیری زبان کرده و مهارت‌های اساسی یادگیری زبان مانند استفاده از کلمات، صحبت کردن و نوشتن را تقویت می‌کند.

یکی از نکات مثبت این نرم افزار این است که تنها از زبان انگلیسی برای آموزش استفاده می‌کند، در این حالت شما قادر خواهید بود به زبان انگلیسی فکر کنید و به نوعی در محیطی انگلیسی زبان قرار بگیرید.

نرم افزار Rosseta Stone بر سه اصل استوار است: یادگیری، تمرین و تمرین‌های بیشتر برای تقویت زبان.

دانلود نسخه اندروید نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی Rosseta Stone

دانلود نسخه IOS نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی Rosseta Stone

 

نرم افزار آموزش زبان English Live

اگر به دنبال آن هستید که مهارت‌ خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید این اپ (Application) برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

English live  یک برنامه آنلاین آموزش زبان انگلیسی است که به کاربرانش کمک می‌کند تا آسان و سریع زبان انگلیسی را بیاموزند. شما در ۲۴ ساعت شبانه روز از هر جایی که به اینترنت متصل باشید می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. این برنامه به شما کلاس خصوصی، مکالمه‌های گروهی و مهارت‌های پایه زبان انگلیسی را ارائه می‌دهد.

وقتی زبان آموزان در سطح متوسط یا پیشرفته زبان انگلیسی را می‌دانند، علاقه‌ای به این ندارند تا از سطح پایه شروع به یادگیری کنند و کلمات و گرامر پایه زبان را از نو بخوانند.

نرم افزار آموزش زبان English Live

اگر در سطح متوسط یا پیشرفته هستید این برنامه برای شما انتخابی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

وقتی شروع به کار با این برنامه می‌کنید از شما یک آزمون تعیین سطح گرفته می‌شود و سپس به شما یک برنامه مطالعاتی داده می‌شود تا بتوانید روی نقاط ضعفتان و مهارت‌هایی در زبان که نیاز به تمرین بیشتر دارید کار کنید.

از مزایای دیگر این برنامه این است که می‌توانید به صورت آنلاین و زنده با مربی‌هایی که به شما در تقویت مهارت‌های زبانتان کمک می‌کنند، کار کنید یا در گرو‌ه‌های آنلاینِ مکالمه با دیگران صحبت کنید و با ممارست در این کار، اعتماد به نفس خود را برای مکالمه به زبان انگلیسی بالا ببرید.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن آموزش زبان English Live

دانلود نسخه IOS اپلیکیشن آموزش زبان English Live

برنامه آموزش زبان Exceller

این اپ انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که می‌خواهند مهارتشان در زبان انگلیسی را با سرعت بیشتری  تقویت کنند.

برنامه Exceller یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما در تکمیل مهارت‌هایتان کمک می‌کند و ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی را در شما بهبود می‌بخشد. این اپلیکیشن برای کسانی طراحی شده که در حد پایه به زبان انگلیسی مسلط هستند و می‌خواهند سطح خود را ارتقا داده و روان‌تر صحبت کنند.

Exceller ده‌ها برنامه را برای خرید و دانلود روی گوشی فراهم آورده است. این برنامه‌ها روی جنبه‌های خاصی از زبان انگلیسی مانند ضمایر، فعل و واژگان تمرکز دارند. کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه برای سمت‌هایی که می‌خواهند بر روی آن کار کنند‌، مهارتشان را ارتقا داده و نیازی نیست برای کل برنامه هزینه‌ای بپردازند.

دانلود نسخه اندروید برنامه آموزش زبان Exceller

دانلود نسخه IOS برنامه آموزش زبان Exceller

اپلیکیشن آموزش زبان Transparent Language

اگر دوست دارید زبان‌های جدید را آنلاین یاد بگیرید از نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی  Transparent Language نمی‌توانید بگذرید. برنامه‌های مبتنی بر وبِ زیادی برای آموزش زبان وجود دارند اما Transparent یکی از بهترین‌هاست. این برنامه به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد تا از یک برنامه منسجم و با جزئیات برای یادگیری استفاده کنند.

فعالیت‌های بی‌شماری مانند پر کردن جای خالی و مچ کردن گزینه‌ها برای جلوگیری از خسته کننده شدن دروس وجود دارد. همچنین به کاربران برای تقویت مهارت‌های  Reading , Writing, Speaking و Listening  در زبان انگلیسی کمک می‌کند به گونه‌ای که بتوانند در میان افراد انگلیسی زبان با اعتماد به نفس بالاتری صحبت کنند.

این برنامه  به گونه‌ای طراحی شده است که به کسانی که می‌خواهند انگلیسی را به سرعت یاد بگیرند، کمک کند. Transparent Language یک برنامه یادگیری آنلاین انگلیسی است، بنابراین نیازی نیست که نگران دانلودهای طولانی یا گم کردن سی‌دی‌ها باشید.

دانلود نسخه اندروید نرم افزار آموزش زبان Transparent Language

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی Fluent IQ

همه نرم‌افزارهای یادگیری زبان یک ساختار منظم برای یادگیری ندارند. نرم‌افزارهایی مانند Fluent IQ مجموعه‌ای از موضوعات و منابع یادگیری را آماده کرده‌اند که زبان آموزان می‌توانند در زمان‌های آزادشون به سراغ آن‌ها بروند و برای آنکه این برنامه برایشان مفید باشد باید تا حدی به زبان انگلیسی مسلط باشند و افرادی که هیچگونه پیش زمینه زبان انگلیسی ندارند، نمی‌توانند از این نرم افزار بهره ببرند.

اگر می‌خواهید روی روند یادگیری‌تان کنترل داشته باشید Fluent IQ  بهترین انتخاب است.

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی Fluent IQ

Fluent IQ یک برنامه آنلاین یادگیری انگلیسی است که به شما کمک می کند تا به حد تسلط بر زبان انگلیسی برسید. با این حال، این برنامه برای افراد مبتدی طراحی نشده است. همانطور که گفتیم این برنامه برای زبان آموزانی است که از قبل اصول اولیه زبان انگلیسی را می‌دانند و می‌خواهند مهارت های خود را امتحان کنند مناسب است.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی Fluent IQ

۵  اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بالا به شما برای یادگیری زبان بسیار کمک خواهد کرد تا بتوانید در هر زمان و هرجایی با دسترسی به اینترنت زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و از بین هزاران نرم‌افزار موجود در مارکت انتخاب شده‌اند. استفاده از این برنامه‌ها برای زمان‌های مرده‌ای که در مترو یا ترافیک می‌گذارنید، بسیار توصیه می‌شود.

4 دیدگاه
  1. somai2B

    نرم افزار آموزش زبان خوب برای اندروید چی هست ؟

  2. شروین

    سلام خدمت شما یه سوال داشتم ممنون میشم ک جواب بدید من کامپیوتر دارم و میخوام خودم زبان رو شرع کنم تو خونه. میشه بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کامپیوتر رو معرفی کنید که از اون استفاده کنم.

    1. سعید کشاورز

      من توی کامپیوتر از Rosetta Stone استفاده میکنم. به شدت هم عالیه
      شیوه آموزشش اینطوریه که مثلا نمیاد به زبان فارسی ، انگلیسی یاد بده (اشتباهی که آموزشگاه ها و مدارس مرتکب میشن ) ، میاد هر زبانی رو به همون زبان یاد میده مثلا فرانسوی رو به همون زبان فرانسه یاد میده
      شما در نظر داشته باش یه بچه ۲-۳ ساله که صحبت میکنه از قبل زبانی بلد نبوده ، دقیقا به وسیله اشیاء و حواس بصری یاد میگیره
      این برنامه دقیقا همین کارو داره میکنه
      چند نکته خیلی خوب داره که من توی برنامه های هم سطح خودش هم ندیدم
      اینکه شما باید یک کلمه یا جمله مد نظری رو تکرار کنی ، نرم افزار هم اگر جایی مشکل باشه نشون میده که مثلا شما حرف F رو درست تلفظ نکردید
      یکی از نرم افزار های خوب دیگه هم Duolingo هستش که فقط برای گوشیه ولی به Rosetta Stone نمیرسه
      به نظرم نرم افزار خوبی بود ، طوری شد که دیگه من کلاس های آموزشگاه رو نرفتم
      چون خیلی راحت تر یاد گرفتم ولی خب افرادی هم هستن که تو کلاس راحت تر یاد میگیرن.
      براتون آرزوی موفقیت میکنم

  3. علی اکبری

    اقای سفیرمگ بهترین نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای آیفون چیه تو اینایی که معرفی کردید؟

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.