۴ تا از بهترین آموزشگاه زبان در زنجان + آدرس

رواج زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی باعث شده است که افراد زیادی برای تحصیل و اشتغال به آن نیاز پیدا کنند. آموزشگاه‌های زبان به دلیل تعداد بالای متقاضیان روز به روز بیشتر می‌شوند و انتخاب را برای زبان‌آموز سخت‌تر می‌‎کنند. برای یافتن یک موسسه خوب باید روش‌های آموزشی، فاصله فیزیکی و تناسب دوره‌ها با نیاز خود را در نظر بگیرید. در این مقاله قصد داریم بهترین آموزشگاه زبان در زنجان را به شما معرفی کنیم تا انتخاب آسان‎‌تری داشته باشید.

معرفی بهترین آموزشگاه زبان در زنجان

شرکت در کلاس زبان انگلیسی یکی از بهترین راه‌های یادگیری است؛ البته به شرطی که بتوانید یک موسسه زبان خوب پیدا کنید. بهتر است در ابتدا معیارهای خود را تعیین کنید تا انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در زنجان برایتان راحت‌تر باشد؛ ممکن است ملاک شما برای انتخاب تنوع کلاس‌‎ها باشد اما فرد دیگری به مقدار شهریه بیشتر اهمیت بدهد. پس از تعیین معیارها می‌توانید برای ثبت‌نام سراغ یکی از آموزشگاه‌های زیر بروید:

۱- آموزشگاه زبان سفیر گفتمان در زنجان

یکی از بهترین آموزشگاه زبان در زنجان از بین گزینه‌های موجود برای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی در زنجان، موسسه سفیر گفتمان است. این موسسه دارای دو شعبه دخترانه و پسرانه در این شهر است. تنوع کلاس‌ها، متدهای آموزشی نوین، استفاده از تکنولوژی‌های روز در آموزش و قیمت‌‎های مناسب در مقایسه با کیفیت بالای دوره‎‌ها از مزایای انتخاب این موسسه است.
در سفیر گفتمان واحد زنجان می‌‎توانید از خدمات آموزشی زیر بهره‌‎مند شوید:
● آزمون تعیین سطح آنلاین و حضوری جهت انتخاب دوره مناسب
● دوره‎‌های عمومی آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان
● کلاس‌‎های تخصصی مکالمه به زبان انگلیسی با محوریت بحث آزاد
● دوره‎‌های آمادگی آزمون آیلتس به صورت تخصصی
● دوره‎‌های آنلاین زبان انگلیسی عمومی و تخصصی
● کلاس‎‌های آمادگی تربیت مدرس زبان انگلیسی TTC
● ارائه پکیج‌‎های آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز
یکی از مزایای انتخاب سفیر این است که علاوه بر زنجان، این آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج، تهران، اصفهان، شیراز و بسیاری از شهرهای دیگر ایران نیز شعبه دارد. این مزیت به زبان‌‎آموزان این امکان را می‌‎دهد که به صورت مهمان در شهرهای دیگر در کلاس‎‌ها شرکت کنند یا انتقال دائم بگیرند. با این کار، در روند یادگیری وقفه ایجاد نمی‎‌شود و فرد می‎‌تواند با همان متدها و منابع آموزشی، مسیر یادگیری خود را ادامه دهد.
مزیت دیگر سفیر این است که تمامی دوره‎‌های آن به صورت آنلاین هم برگزار می‎‌شوند. علاوه بر این می‎‌توانید فرآیند تعیین سطح و ثبت‎‌نام را نیز به صورت کاملا غیر حضوری انجام دهید. با این حساب اگر در شهرهای اطراف زنجان زندگی می‎‌کنید و نمی‌‎توانید در دوره‎‌های حضوری شرکت کنید، بازهم امکان بهره‎‌مندی از خدمات سفیر را خواهید داشت.

سفیر زنجان

آدرس شعبه دختران آموزشگاه سفیر در زنجان: شهرک کارمندان، فاز اول، خیابان اول – شماره تماس: 02433453339

آدرس شعبه پسران آموزشگاه سفیر در زنجان: خیابان سعدی وسط، روبروی مجتمع شهر راز – شماره تماس: 02433332295

۲- آموزشگاه زبان گویش در زنجان

گزینه بعدی که می‌‎تواند در لیست بهترین آموزشگاه زبان در زنجان قرار بگیرد، موسسه گویش است. شعبه مرکزی این موسسه در چهارراه سعدی شهر زنجان قرار دارد و علاوه بر آن در خیابان صفا و منطقه پونک زنجان نیز دارای دو شعبه فعال دیگر است.
در این موسسه می‎‌توانید از خدمات آموزشی زیر بهره‎‌مند شوید:
● دوره‌‎های آموزش زبان انگلیسی عمومی از مبتدی تا پیشرفته برای تمام رده‎‌های سنی
● کلاس‌‎های آمادگی آزمون آیلتس و تافل به صورت تخصصی
دوره‌‎های تربیت مدرس زبان انگلیسی TTC
● آموزش زبان آلمانی عمومی از مبتدی تا پیشرفته
● برگزاری دوره‎‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی
● برگزاری آزمون‌‎های ماک آیلتس و نمایندگی آزمون اصلی آیلتس
در صورتی که می‎‌خواهید در کلاس‎‌های موسسه گویش شرکت کنید باید به صورت حضوری به شعب آن مراجعه نمایید، زیرا این موسسه سایت رسمی ندارد.

آموزشگاه زبان گویش در زنجان

آدرس آموزشگاه زبان گویش در زنجان: زنجان،چهارراه سعدی،خ. دلجوئی،خ. صفا – شماره تماس: 02433457445

۳- آموزشگاه کانون زبان ایران در زنجان

کانون زبان ایران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین آموزشگاه زبان در زنجان از بین موسسات برگزارکننده کلاس زبان انگلیسی است که در شهر زنجان نیز شعبه فعال دارد. این موسسه نیمه دولتی، در زمینه آموزش زبان به رده‌های سنی مختلف فعالیت دارد. در صورتی که در کانون زبان ایران ثبت‌‎نام کنید، می‌توانید از خدمات آموزشی زیر بهره‌‎مند شوید:
● دوره‌های آموزش زبان انگلیسی عمومی به تمامی رده‌های سنی از مبتدی تا پیشرفته
● آموزش زبان‌های زنده دنیا از جمله آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و…
● دوره‌های آموزش انگلیسی با اهداف ویژه همچون انگلیسی تجاری، انگلیسی برای سفر و…
● دوره‌های زبان انگلیسی سازمانی برای شرکت‌ها و موسسات
● دوره‌های آموزش زبان به صورت مجازی و غیرحضوری
کانون زبان ایران علاوه بر زنجان در شهرهای دیگر نیز شعبه فعال دارد. در این موسسه زبان انگلیسی می‎توانید به سایر شعب فعال در سراسر ایران انتقالی بگیرید.

کانون زبان ایران در زنجان

آدرس آموزشگاه کانون زبان در زنجان: دروازه رشت،خ. خرمشهر،میدان آزادی – شماره تماس: 02433361522

۴- آموزشگاه زبان پارسیان در زنجان

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان در زنجان هستید بهتر است آموزشگاه زبان پارسیان را نیز در گزینه‌های خود قرار دهید. تنها شعبه فعال این موسسه زبان انگلیسی در آدرس خیابان شوقی، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان بعثت، خیابان قدس قرار دارد.
در این موسسه زبان انگلیسی می‌توانید در کلاس‌های حضوری یا آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید. آموزشگاه پارسیان خدمات آموزشی زیر را ارائه می‌دهد:
● برگزاری کلاس زبان انگلیسی به صورت عمومی برای رده‌های سنی مختلف
● دوره‌‎های تخصصی آمادگی برای آزمون‎‌های آیلتس و تافل
● اعطای مدرک بین‎‌المللی زبان انگلیسی از کشور انگلستان
● دوره‌‎های فشرده Speaking به صورت تخصصی با محوریت بحث آزاد
● کلاس‎‌های تربیت مدرس زبان انگلیسی
اگرچه پارسیان تنها یک شعبه دارد، اما تنوع خدمات آموزشی آن باعث شده است که زبان‌‎آموزان زیادی در شهر زنجان آن را انتخاب کنند. در صورتی که در مرکز استان زنجان زندگی نمی‎‌کنید، می‎‌توانید از خدمات آنلاین یا دوره‌‎های فشرده موسسه استفاده کنید.

آموزشگاه زبان پارسیان در زنجان

آدرس آموزشگاه زبان پارسیان در زنجان: شوقی،خ. جمهوری اسلامی،خ. بعثت،خ. قدس – شماره تماس: 02433440226

بهترین آموزشگاه زبان در زنجان را چگونه انتخاب کنیم؟

حالا که با موسسات معتبر آموزش زبان در زنجان آشنا شدید، ممکن است کمی برای انتخاب مردد شوید. پیش از ثبت‌نام در هر آموزشگاهی باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. معیار اول، این است که خدمات آموزشی موسسه با نیازهای شما تناسب دارد یا نه؟ به عنوان مثال اگر بالای ۱۸ سال دارید و از پیش با انگلیسی آشنا هستید باید به دنبال دوره‌های بزرگسالان باشید.
در قدم دوم، باید هزینه دوره‌ها را به دقت بررسی کنید؛ شهرت و اعتبار موسسه نباید باعث هزینه‌های نامعقول شود. شهریه دوره‌ها باید متناسب با نکات آموزشی باشد. در این مورد شفافیت بسیار مهم است. بسیاری از موسسات هزینه دوره‌ها را در سایت خود اعلام می‌کنند. به عنوان مثال می‌توانید هزینه کلاس زبان انگلیسی سفیر را در سایت آن به طور دقیق و به روز مشاهده کنید.
در نهایت، برای خود تعیین کنید که مکان موسسه چقدر برایتان اهمیت دارد؟ آیا کلاس حضوری را ترجیح می‌دهید یا دوره‌های آنلاین برایتان بهتر است؟ با این سوالات می‌توانید بهترین آموزشگاه زبان در زنجان را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

 

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.