با ۶ آزمون آنلاین رایگان آیلتس آشناشو «رایگان»

در مطلب زیر شما می‌توانید با ۶ سایت معتبری که برای تمرین و ایجاد آمادگی برای آیلتس، آزمون آنلاین رایگان آیلتس در اختیار شما قرار می‌دهند، آشنا شوید. این سایت‌ها بر اساس ۴ مهارت اصلی که برای آزمون آیلتس مورد نیاز است تمرکز دارند از جمله

  • اسپیکینگ آیلتس
  • رایتینگ آیلتس
  • ریدینگ آیلتس
  • لیسنینگ آیلتس

هر سایت براساس هدف‌گذاری خود هر چهار مهارت یا تعدادی از این مهارت‌ها را در آزمون خود پوشش می‌دهد. در ادامه لینک ۶ سایت که آزمون رایگان آیلتس ارائه می دهند برای شما جمع آوری شده است. با کلیک روی هر سایت وارد سایت شده و از گزینه های مربوطه وارد آزمون آنلاین رایگان آیلتس شوید.

 آزمون آنلاین رایگان آیلتس

معرفی ۶ آزمون آنلاین آیلتس رایگان

 1- سایت ielts.org

سایت ielts.org هر چهار مهارت زبان انگلیسی ( اسپیکینگ آیلتس، رایتینگ آیلتس، ریدینگ آیلتس، لیسنینگ آیلتس ) را پوشش می‌دهد. این آزمون از مسیر about-the-test/sample-test-questions در این سایت قابل دسترسی است.

 آزمون آنلاین رایگان ielts.org

 2- سایت ieltsonlinetests.com

سایت ieltsonlinetests.com هر چهار مهارت زبان انگلیسی (اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ) متناسب با سال ۲۰۲۰ پوشش می‌دهد. این آزمون از مسیر Take FREE Practice و بخش Tests IELTS Exam Library در این سایت قابل دسترسی است.

این سایت دو بخش مجزا برای آزمون آیلتس جنرال دارد.

سایت ieltsonlinetests.com

 3- سایت ieltsessentials.com

سایت ieltsessentials.com هر چهار مهارت زبان انگلیسی (اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ) را پوشش می‌دهد. این آزمون از بخش Free IELTS practice tests و قسمت Choose a test section below در این سایت قابل دسترسی است.

این سایت یک بخش مجزا برای آزمون آیلتس جنرال از قسمت IELTS General Training Practice Tests و یک بخش مجرا برای آزمون آیلتس آکادمیک از قسمت IELTS Academic Practice Tests دارد.

Benefits of practicing IELTS with our free tests آزمون آیلتس

4- سایت takeielts.britishcouncil.org

سایت takeielts.britishcouncil.org هر چهار مهارت زبان انگلیسی (اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ) را پوشش می‌دهد. این آزمون از بخش take-ielts و prepare و free-ielts-practice-tests در این سایت قابل دسترسی است.

Free IELTS practice tests آزمون ایگان آیلتس

 5- سایت idpielts.me

سایت idpielts.me هر چهار مهارت زبان انگلیسی (اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ) را پوشش می‌دهد. این آزمون آنلاین رایگان ایلتس از بخش prepare-ielts و free-ielts-practice-tests در این سایت قابل دسترسی است.

این سایت یک بخش مجزا برای آزمون آیلتس جنرال از قسمت IELTS GENERAL TRAINING و یک بخش مجرا برای آزمون آیلتس آکادمیک از قسمت IELTS ACADEMIC TRAINING دارد.

Free IELTS practice test آزمون آنلاین آیلتس رایگان

 6- سایت testden.com

سایت testden.com فقط مهارت ریدینگ را پوشش می‌دهد. این آزمون از بخش challenge و free-ielts در این سایت قابل دسترسی است.

سایت testden.com

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.